Löysimme vihdoin toisemme.  Kun tulin eilen yökylästä kaverini luota, odotti se minua keittiön pöydällä. Se on mustapunainen, litteä ja neliskulmainen. Harrastaa valokuvausta, musiikin kuuntelua ja kavereille soittelua.

MUN SE OIKEA ON VIHDOIN TÄÄLLÄ!!!!

Nokia 5130 XpressMusic, missä olet lymyillyt elämäni ensimmäiset 15 vuotta?

Sain ensimmäisen kännykkäni täyttäessäni 12 vuotta, eli noin kolme ja puoli vuotta. Hyvin mun Nokia 1600 mua palvelikin, oli pitkämielinen eikä mököttänyt edes lennettyään alas Särkänniemen Take Offista.

Mutta, kaikella kunnioituksella, rakas EXÄNI, olet hiukan vanhanaikainen. Sinä et hyväksy ladattua musiikkia, et osaa valokuvata, saati sitten omistaisit edes BLUETOOTHIN.

Toisaalta SNAKE kakkosesi on tuottanut minulle paljon riemua menneinä vuosina. Mutta uudessa puhelimessani on SNAKE 3. Kiitos kaikesta ja jää hyvästi!

 

1238917095_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1238915827_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vanha                                                              uusi

Mutta tämä on rakkauskirje sinulle, Nokia 5130 XpressMusic. Sinulla on lähes kaikki ominaisuudet, mitä kännykältäni odotan. Eikä kukaan, ei mies eikä kännykkä, voi olla täydellinen. Olkoon yhteinen taipaleemme pitkä!