Sori, kun on ollu pitkä tauko kirjoittamisessa taas:S Oon ollu kipee torstaista lähtien ja kotona pikkusiskon kaa, joka myös kipeä. Se sai tiistaina päiväkodissa sellaisen kuumekouristelukohtauksen. Samanlainen sillä oli toissa vuonna joulun aikoihin, tutkittiin, otettiin aivokäyrät ja kaikki, muttei siitä kai oikein saatu selkoa mitä se oli/on.

Mut sainpahan viettää sisko-siskolle-laatuaikaa ja tutustua paremmin meidän pikkuiseen:D Musta tuntuu kun kuuntelin sen juttuja, että sillä ei oo oikein leikkikavereita päiväkodissa. Ykskin tyttö, jota oon pitäny sulosena ja kilttinä, kohtelee siskoni puheiden mukaan muita aika akkamaisesti (näin kiltisti sanottuna). En tiedä kuinka paljon sisko liioitteli, mutta säälistä sai minut kuumeisena pakottautumaan leikkimään ja rakentelemaan legoista.

Tänään laatuaikamme jatkui. Juttelimme samoista asioista kuin kaikki muutkin tytöt -pojista. Ja kerroimme salaisuuksia, piirtelimme ja kuuntelimme musiikkia.

Olen aina halunnut isosiskoa. Mutta näinä päivinä olen tajunnut, että 9 vuotta nuoremmalla pikkusiskollani voi olla paljon annettavaa minulle. Ja olen päättänyt, että kun me molemmat tästä hiukan vartumme, tahdon olla siskolleni se turvallinen aikuinen lähellä, jolle voi puhua, joka kuuntelee ja ymmärtää. Haluan luoda meille kestävän sisarsuhteen, ikäerosta huolimatta.